wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje i zwroty

Kontakt

  • primakoszyk.pl
    Deneo
    Masłomiąca ul. Leśna 2
    32-091 Michałowice

    mBank 28 1140 2004 0000 3502 7503 3123

    NIP: 6581024553
  • E-mail:sklep@primakoszyk.pl
  • Telefon79 22 55 939
  • Godziny działania sklepu24h
Płatności online realizuje
Szybkie wysyłki i dostawa


Reklamacje i zwroty

Zwroty

Zgodnie z ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dn. 2.03.2000 (Dz.U. z 2000 r. Nr 22 poz.271 z kolejnymi zmianami), Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru przez Kupującego.

Aby odstąpić od umowy Kupujący musi skontaktować się ze Sprzedającym w ciągu 10 dni od wydania rzeczy (wysyłając wiadomość e-mail zawierającą imię i nazwisko Kupującego, nazwę Towaru i nr konta bankowego Kupującego, na które ma zostać dokonany zwrot) informując o fakcie odstąpienia. W ciągu 14 dni Kupujący jest zobowiązany odesłać Towar wraz z dowodem zakupu oraz zwrócić wszelkie przedmioty, które otrzymał gratisowo. Sprzedający zobowiązuje się zwrócić Kupującemu, w przeciągu 14 dni, koszty zwróconego Towaru po jego otrzymaniu. Zwrot kosztów odbywa się jako przelew na konto bankowe Kupującego.

Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną (list polecony ekonomiczny) zachowując dowód nadania na nasz adres:

Deneo Grzegorz Dębniak
Masłomiąca ul. Leśna 2
32-091 Michałowice

Zwrot zostanie rozpatrzony pod warunkiem dołączenia wraz ze zwracanym towarem dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego formularza zwrotu, do pobrania: formularz_zwrotu.pdf

 

Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu Towaru Kupujący stwierdzi w nim wady powinien niezwłocznie skontaktować się z Sprzedającym (wysyłając wiadomość e-mail: zawierającą imię i nazwisko Kupującego, nazwę Towaru i dokładny opis wady). Następnie po otrzymaniu odpowiedzi od Sprzedającego Kupujący musi przesłać reklamowany Towar (zabezpieczony przed uszkodzeniem) wraz z dokładnym opisem wady oraz dowodem zakupu.

Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie przez Sprzedawcę naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Kupującemu równowartość ceny Towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Serwisie Towary do wyboru.

Towar należy starannie zapakować, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu oraz odesłać przesyłką rejestrowaną ( list polecony ekonomiczny) zachowując dowód nadania na nasz adres:

Deneo Grzegorz Dębniak
Masłomiąca ul. Leśna 2
32-091 Michałowice

Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie Towaru zamówionego z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Kupującego, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach materiałów, z których został wykonany Towar, nie stanowią podstawy do reklamacji Towaru.

Klient jest zobowiązany sprawdzić stan przesyłki podczas jej odbioru. W przypadku uszkodzeń przesyłek w transporcie odbiorca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym e-mailem Sprzedającego.


Przejdź do strony głównej